Požiadavky na uchádzača:
- bakalársky/magisterský titul, v oblasti ekonómie alebo práva,
- pracovné skúsenosti v oblasti dodržiavania daňových predpisov a daňového poradenstva, v oblasti nepriamych daní (DPH, spotrebné dane, clo),
- pokročilá znalosť anglického jazyka,
- schopnosť pracovať samostatne, ako aj v rámci tímu,
- vysoká miera motivácie, zodpovednosti a proaktivity,
- dobré komunikačné zručnosti,
- dobré počítačové zručnosti: Word, Excel, PowerPoint, Outlook,
- znalosť systému ERP (SAP, Oracle, MS Navision) je výhodou,
- základy programovania alebo práce s makrami v Exceli sú výhodou.
Pracovná náplň:
- kontrola podkladov súvisiacich s výkazmi DPH a hláseniami Intrastat (napr. registrácia na účely DPH, výkazy DPH, hlásenia Intrastat atď.) v rámci portfólií klientov,
- daňové poradenstvo v oblasti nepriamych daní vrátane DPH, spotrebných daní a ciel, asistencia klientom pri kontrolách DPH,
- implementácia daňových technologických nástrojov pre klientov a interne,
- spolupráca s kolegami z iných daňových oblastí na rôznych projektoch vrátane daňových previerok a due diligence,
- komunikácia s príslušnými daňovými a colnými úradmi,
- neustále vzdelávanie sa v oblasti daňového poradenstva, európskej legislatívy týkajúcej sa DPH a administratívnych postupov,
- zlepšovanie zručností v oblasti komunikácie, vyjednávania, leadershipu a rozvoja biznisu,
- vedenie juniornejších kolegov pri práci na zákazkách,
- neustály rozvoj juniornejších kolegov,
- budovanie vzťahov s klientmi a kolegami z Deloitte v celom regióne strednej Európy,
Ponúkame:
- inšpiratívnu prácu v priateľskom medzinárodnom tíme orientovanom na biznis,
- výborné možnosti odborného a osobného rozvoja,
- možnosť výberu oblastí, na ktoré sa budeš špecializovať, v súlade s tvojimi odbornými znalosťami,
- zaujímavé možnosti školení a systematické vzdelávanie v rámci Deloitte,
- atraktívne odmeňovanie na základe skúseností a odpracovaných rokov, ako aj širokú škálu benefitov,
- príležitosť stať sa súčasťou rýchlo rastúceho daňového oddelenia a globálnej daňovej siete.
Mzda: (i) od 2 250 EUR mesačne (možnosť dohodnúť sa na vyššej mzde v závislosti od odbornej kvalifikácie, pracovných skúseností a potenciálu na rozvoj biznisu) + (ii) variabilný ročný bonus podľa finančných výsledkov a vzájomne dohodnutých KPI.
Široká škála atraktívnych benefitov, napríklad:
- keďže vieme, aký je oddych dôležitý, k zákonnej dovolenke ti pridáme dni vianočného voľna, voľné dni na regeneráciu a narodeninové voľno (narodeniny si treba užiť!),
- sick days – keď sa necítiš dobre, ale na PN to nie je a nechceš čerpať dovolenku, využi bonusové sick days,
- karta MultiSport s atraktívnym príspevkom,
- štedrý príspevok na wellbeing,
- doplatok do mzdy pri práceneschopnosti nad rámec zákona až do výšky 100 % mzdy v závislosti od dĺžky práceneschopnosti,
- príspevky pri významných životných udalostiach, ako je svadba či narodenie dieťaťa,
- celosvetové cestovné poistenie,
- program, v rámci ktorého môžu zamestnanci zdarma využiť konzultácie s odborníkmi v oblasti psychológie, financií a práva,
- teambuildingy a spoločné večere.
- Doplatok do mzdy pri práceneschopnosti
- Prispevok na regeneráciu
- Narodeninové voľno
- Regeneračné voľno
- Employee Assistance Program
- MultiSport card
- Allowance for meals
Žiadosť nám pošli elektronicky prostredníctvom našej webovej stránky. Vytvor si profil a prilož k nemu životopis v anglickom jazyku. Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky a ostatných prostredníctvom e-mailu.
Tešíme sa na teba!