Požiadavky na uchádzača:
- bakalársky/magisterský titul, v oblasti ekonómie alebo práva,
- pracovné skúsenosti v oblasti dodržiavania daňových predpisov a daňového poradenstva, v oblasti nepriamych daní (DPH, spotrebné dane, clo),
- pokročilá znalosť anglického jazyka,
- schopnosť pracovať samostatne, ako aj v rámci tímu,
- vysoká miera motivácie, zodpovednosti a proaktivity,
- dobré komunikačné zručnosti,
- dobré počítačové zručnosti: Word, Excel, PowerPoint, Outlook,
- znalosť systému ERP (SAP, Oracle, MS Navision) je výhodou,
- základy programovania alebo práce s makrami v Exceli sú výhodou.
Pracovná náplň:
- kontrola podkladov súvisiacich s výkazmi DPH a hláseniami Intrastat (napr. registrácia na účely DPH, výkazy DPH, hlásenia Intrastat atď.) v rámci portfólií klientov,
- daňové poradenstvo v oblasti nepriamych daní vrátane DPH, spotrebných daní a ciel, asistencia klientom pri kontrolách DPH,
- implementácia daňových technologických nástrojov pre klientov a interne,
- spolupráca s kolegami z iných daňových oblastí na rôznych projektoch vrátane daňových previerok a due diligence,
- komunikácia s príslušnými daňovými a colnými úradmi,
- neustále vzdelávanie sa v oblasti daňového poradenstva, európskej legislatívy týkajúcej sa DPH a administratívnych postupov,
- zlepšovanie zručností v oblasti komunikácie, vyjednávania, leadershipu a rozvoja biznisu,
- vedenie juniornejších kolegov pri práci na zákazkách,
- neustály rozvoj juniornejších kolegov,
- budovanie vzťahov s klientmi a kolegami z Deloitte v celom regióne strednej Európy,
Ponúkame:
- inšpiratívnu prácu v priateľskom medzinárodnom tíme orientovanom na biznis,
- výborné možnosti odborného a osobného rozvoja,
- možnosť výberu oblastí, na ktoré sa budeš špecializovať, v súlade s tvojimi odbornými znalosťami,
- zaujímavé možnosti školení a systematické vzdelávanie v rámci Deloitte,
- atraktívne odmeňovanie na základe skúseností a odpracovaných rokov, ako aj širokú škálu benefitov,
- príležitosť stať sa súčasťou rýchlo rastúceho daňového oddelenia a globálnej daňovej siete.
Mzda: (i) od 2 100 EUR mesačne (možnosť dohodnúť sa na vyššej mzde v závislosti od odbornej kvalifikácie, pracovných skúseností a potenciálu na rozvoj biznisu) + (ii) variabilný ročný bonus podľa finančných výsledkov a vzájomne dohodnutých KPI.
Široká škála atraktívnych benefitov, napríklad:
- keďže vieme, aký je oddych dôležitý, k zákonnej dovolenke ti pridáme dni vianočného voľna, voľné dni na regeneráciu a narodeninové voľno (narodeniny si treba užiť!),
- sick days – keď sa necítiš dobre, ale na PN to nie je a nechceš čerpať dovolenku, využi bonusové sick days,
- karta MultiSport s atraktívnym príspevkom,
- štedrý príspevok na wellbeing,
- doplatok do mzdy pri práceneschopnosti nad rámec zákona až do výšky 100 % mzdy v závislosti od dĺžky práceneschopnosti,
- príspevky pri významných životných udalostiach, ako je svadba či narodenie dieťaťa,
- celosvetové cestovné poistenie,
- program, v rámci ktorého môžu zamestnanci zdarma využiť konzultácie s odborníkmi v oblasti psychológie, financií a práva,
- teambuildingy a spoločné večere.
Doplatok do mzdy pri práceneschopnosti
Prispevok na regeneráciu
Narodeninové voľno
Regeneračné voľno
Employee Assistance Program
MultiSport card
Allowance for meals
Žiadosť nám pošli elektronicky prostredníctvom našej webovej stránky. Vytvor si profil a prilož k nemu životopis v anglickom jazyku. Vybraných kandidátov budeme kontaktovať telefonicky a ostatných prostredníctvom e-mailu.
Tešíme sa na teba!